HTML

Sikerülhet Londont kitakarítani?

Friss topikok

  • Reekaa: @Apa..apa..apafej!: Nehezen tudom elképzeli, hogy ismeretlen számodra a fogalom, hiszen még emlék... (2012.08.16. 17:26) Lustaság, fél egészség
  • Reekaa: A kis karikás szemet nem tudom garantálni, mert koktélparti lesz Budaörsön előző este, de majd igy... (2012.08.14. 13:48) Utolsó munkanap :)
  • Apa..apa..apafej!: Szia Reksy! Óriási sztárok lehettek, kiket nem ismertél! Ilyen az én praxisomban is nagyon sok va... (2012.08.14. 10:45) Jó hírek és gondok
  • Apa..apa..apafej!: Na végre! Már azt hittem, hogy a blogíró versenyt mégis az Eszty nyeri meg ! (Nem hittem ám, mert ... (2012.08.14. 10:26) Lélegzetvétel
  • Reekaa: Szia Imi, egyáltalán nem okoztál csalódást, sőőt, nagyon örülök, hogy még Te is olvasol! :) Sokkal... (2012.08.13. 17:02) Mééég egy kicsit

Címkék

Tényleg csak egy napja???

2012.06.28. 12:03 Reekaa

Na ez az első nap megér még egy bejegyzést, azt hiszem. Úgy éreztük magunkat Barbival, mintha már egy hete itt lennénk, pedig tényleg csak egy nap volt. Este egyikünk se hitte el. Ha ez így folytatódik, nem lesz túl jó, mert akkor lélekben majdnem egy évet itt fogok tölteni. Az a legfurcsább az egészben, hogy még nem hiszem el, hogy itt vagyok. Még nem érzem. Majd talán ha bementem a stadionba. :D

Szóval ott miután megírtam az előző bejegyzést, rögtön rohantunk adminisztrációs lapokat kitölteni (igen, ez az uncsi rész), és utána Zsuzsival és Dórival elmentünk várost nézni. Vagyis csak egy kicsit sétálgatni a környéken, mert ezt azért nem lehet városnézésnek nevezni. :D Láttuk viszont az Olympic Parkot, ahol dolgozni fogunk, meg az épületeket, persze még csak kívülről, de hát hadd ne mondjam, ez elég fantasztikus élmény. Mármint ilyen közel lenni. És, csak hogy dicsekedjek, ha komolyan vehetem a már megkapott beosztásomat, akkor július 27-én, a megnyitó napján, a megynitó időpontjában a stadionban fogok dolgozni! Szóval lehet, hogy végignézhetem az egészet fél szemmel! Bár lehet, hoygyezt most elkiabáltam, de azért szurkoljatok!!

Halálközeli élményben is részünk volt párszor, mert ezek az angolok hülyék!! Fordítva közlekednek. Amit nyilván mindenki tud, de a járdák úgy vannak építve, hogy hátulról nagyon közel mennek el hozzád a hatalmas buszok, szóval nagyon félelmetes. Viszont tök jó, mert minden kereszteződésbe felfestették, hogy a körülnézést merre kell kezdeni. :D

A táborból úgy tudunk kimenni, hogy van mindenkinek egy száma, amit be kell diktálni, mikor kimész, meg akkor is, amikor bejössz. Az ebédre kapott szendvics nem finom, de van gyümölcs, meg minden, szóval ki lehet bírni vacsiig, ami nekem tegnap ízlett, de ezzel nem sokan voltak így rajtam kívül. Tésztát kaptunk, rizst, meg ilyen zöldséges-húsos szószt. Nagyon sótlan volt, de azt lehetett korrigálni.A tusolók is egészen emberségesek. Van egy nagyonnagy koedukált tusoló, kb 15 zuhanyfülke van benne, de egyáltalán nem zavaró, mert mindegyikhez tartozik egy kis előrész, aminek zárható az ajtaja, és a zuhanytálca attól kicsit beljebb kezdődik, úgyhogy kicsit szűkösen ugyan, de el lehet férni.

Aztán tegnap még volt egy nagy megbeszélés 5kor, hogy akkor mégis mi lesz. Mondták, hogy 13-án kapjuk majd az első fizetésünket, meg hogy hogyan kell majd kifizetni a járulékokat, meg ilyeneket, és hát azt kell mondjam, hogy én nagyon jó helyre lettem beosztva, mert vannak, akik nagyon bizonytalan helyzetben vannak. Nagyon megörültem, mert jött egy nő, akinél volt egy lista, amin rajta volt a nevünk, és kipipált minket, és azt mondták, hogy ma már dolgozhatunk is. Nagyon kevés ideig tartott ez az öröm, mert utána hoztak egy szűkített listát random 10 emberrel, és csak ők mehetnek dolgozni ma. És ez hétfőig így is lesz, hogy mindig kiválasztanak véletlenszerűen 10 embert, úgyhogy ha szerencsém lesz, akkor kapok 1 (-2) napot, ha nem, akkor pedig hétfőtől dolgozunk. Hétfőtől eléggé biztosra mondták. Azt mondták, hogy annyi meló lesz, hogy nem munkáért, hanem szabadnapért fogunk könyörögni. Én azt mondom, úgy legyen.

Este elmentünk az innen 5 percre lévő Tescoba, és vettünk Cidert, amit megittunk itt a táborban, és utána aludtunk. Apa, én alszok az ötemeletes ágy tetején, csak nagyon nehéz felmászni. Viszont a szivacs olyan, hogy nagyon puha, és mikor rátenyereltem, azt hittem, eldőlök, úgy mozog. az ágynemű nagyon jó, vastag, de pillekönnyű,és tök szép lila az ágyneműhuzat. Olyan jót aludt mindenki, szerintem én meg se mozdultam egész éjszaka. Reggel felkeltünk 8kor, hogy odaérjünk a reggelire. Ha ez így folytatódik, nem lesz diéta. :( Bacon, croissant, valami krumplis rudacska, csokis croissant, alma, banán, narancs, müzli, kávé. Sajnos mindenből enni kellett… :D Bár a nagy része el van rakva, mert ennyit nem tudok enni, de hát akkor is. Most volt a bankos adminisztráció, elvileg 4 napon belül kapjuk a bankkártyánkat meg a papírokat, úgyhogy szerencsére ez is kész, a mai program pedig egyelőre még tisztázatlan. Majd írok beszámolót arról is. ;) csók mindenkinek :)

Akit érdekel, hol a tábor, írja be google maps-be, hogy  Sugar House Lane, London, United Kingdom. Ha kicsit balra fent megnézitek, ott is van az Olympic Stadium. :)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rekaazolimpian.blog.hu/api/trackback/id/tr574616504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

esztipsz 2012.06.28. 13:25:38

Réka! Engem az egészben az ijesztett meg a legjobban, hogy te alszol legfölül!!! Mert amíg csak 1 cidert iszol addig oké, de később mi lesz? :P Megnéztem google mapson a szállásotokat, de a nyíl egy utca közepére mutat, szóval nem tudom hol vagytok :( az Olimpiai Stadiont viszont megtaláltam, igaz egy darabig kerestem. Fölülről annyira nem káprázatos (meg nyilván az is közrejátszik, hogy én túl messze vagyok tőle :)) Írd a blogodat továbbra is ilyen lelkesen, meg még csak azt áruld el, hogy a Barbi hanyadikon lakik? (Bár van 1 [haha] tippem :D). Apának pedig üzenném, ha esetleg ő is olvassa a kommentet, hogy nem kell egy 15 soros kommentben mindenki múltját felhánytorgatni :P

Reekaa 2012.06.28. 19:59:21

@esztipsz: Ha műhold nézetre váltasz, és ráközelítesz, akkor látsz a nyílnál egy szögletes területet, és a tábor végében van az a víz is, szóval el tudod helyezni nagyjából :)

Reekaa 2012.06.28. 20:00:00

@esztipsz: ja, és Barbi persze alul alszik, de nem egy ágyban vagyunk :D

Apa..apa..apafej! 2012.06.29. 08:09:23

Jó napot! Patyi vagyok a DÁD-tól!

Jelentem a Geri érettségi átlaga 4,5; a mezgé 3, az előrehozott infó 4, a többi 5, és matekból meg magyar nyelv és irodalomból dícséretet is kapott!
Mindenki gratuláljon neki, és igyon az egészségére egy cidert (tényleg, mi a tököm az a cider?!). Ma (péntek van) megyünk a Balcsira! A víz 25 fok lesz, a levegő 38... Alig várom! Majd gondolunk Rád! A melóhoz szorítunk, remélem úgy lesz (ez) ahogy akarod :o)Ja! Nagyon fontos! Pecálni is fogok a balcsin, meg a Gerivel ombikat gyilkolni! No mára ennyi, a család nevében is ölel a legszorgalmasabb kommentáló : Apa..apa..apafej! (Esztynek: nem múlt HÁNYtorgatás, hanem szimpla tényközlés! Egyébként reggel 1/2 6-kor jött haza, de Homo erectikus-ként (azaz felegyenesedve járt!), anya találkozott vele.)

Apa..apa..apafej! 2012.06.29. 08:10:38

@Apa..apa..apafej!: Persze nem ombikat fogunk lövöldözni, hanem zombikat!

Reekaa 2012.06.29. 11:49:05

@Apa..apa..apafej!: a cider ilyen almaborszerűség. meg szénsavas. google.nekem.net/?q=cider
azért ombikat kicsit menőbb lenne gyilkolni, csak úgy mondom. Gerinek meg gratula, igyatok egy cidert. vagy egy ápres dájkirit. :D
süti beállítások módosítása