HTML

Sikerülhet Londont kitakarítani?

Friss topikok

  • Reekaa: @Apa..apa..apafej!: Nehezen tudom elképzeli, hogy ismeretlen számodra a fogalom, hiszen még emlék... (2012.08.16. 17:26) Lustaság, fél egészség
  • Reekaa: A kis karikás szemet nem tudom garantálni, mert koktélparti lesz Budaörsön előző este, de majd igy... (2012.08.14. 13:48) Utolsó munkanap :)
  • Apa..apa..apafej!: Szia Reksy! Óriási sztárok lehettek, kiket nem ismertél! Ilyen az én praxisomban is nagyon sok va... (2012.08.14. 10:45) Jó hírek és gondok
  • Apa..apa..apafej!: Na végre! Már azt hittem, hogy a blogíró versenyt mégis az Eszty nyeri meg ! (Nem hittem ám, mert ... (2012.08.14. 10:26) Lélegzetvétel
  • Reekaa: Szia Imi, egyáltalán nem okoztál csalódást, sőőt, nagyon örülök, hogy még Te is olvasol! :) Sokkal... (2012.08.13. 17:02) Mééég egy kicsit

Címkék

Blogstop

2012.07.05. 18:32 Reekaa

Nagyon furfangosnak kell lennem most,ugyanis angol a keypadom, nem tudok magyar szavakat belefoglalni a sztoriba ma. Elromlott a laptopom ugyanis. Meghalt. Esetleg valami okosok majd megszerelik nekem, akkor majd hosszan ecsetelek mindent, de most sajnos nem tudok. Mindenkivel minden ok, ugye? puszi ( nagyon rossz feladat volt ezt megfogalmazi az angol abc kereteibe foglalva...)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rekaazolimpian.blog.hu/api/trackback/id/tr864631618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

esztipsz 2012.07.05. 19:00:45

hihetetlen szerencse, hogy a magyar nyelv is ismer szavakat [viszonylag sokat (mondhatni rengeteget)] amiken nincs ékezet. (bizakodom, hogy te is felfedezted, hogy magam is csak egy helyre tettem olyan elemet, amit te magad most nem tudsz)

[u.i.: én is vagy 10 percig írtam ezt a kommentet, de nem vagyok benne biztos, hogy lett is értelme :D]

mágesz 2012.07.08. 18:58:29

esztipsz,de undi vagy. Réka,legyél olyan távíratos. tudod,h pl az é=eo. :D meg ilyenek

zsuzsipszilon 2012.07.08. 20:08:09

remélem ez a gond már megoldódott, de pl. én sms-be nem teszek ékezetet.. szóval.. de úgy is érthető. : )

Reekaa 2012.07.08. 20:31:08

Jóóó, de nekem pl tök zavaró egy hosszú szövegnél, ha nincs ékezet!! Mellesleg elég izgalmas agytorna volt ez a bejegyzés, javaslom a kipróbálást ;)

zsuzsipszilon 2012.07.09. 21:26:55

azt gondolom, hogy neked igazad volt. ez annyira kellemetlen feladadat, mint eszperente nyelven elmondani a dolgokat. respect patyi rikka' <3
süti beállítások módosítása