HTML

Sikerülhet Londont kitakarítani?

Friss topikok

  • Reekaa: @Apa..apa..apafej!: Nehezen tudom elképzeli, hogy ismeretlen számodra a fogalom, hiszen még emlék... (2012.08.16. 17:26) Lustaság, fél egészség
  • Reekaa: A kis karikás szemet nem tudom garantálni, mert koktélparti lesz Budaörsön előző este, de majd igy... (2012.08.14. 13:48) Utolsó munkanap :)
  • Apa..apa..apafej!: Szia Reksy! Óriási sztárok lehettek, kiket nem ismertél! Ilyen az én praxisomban is nagyon sok va... (2012.08.14. 10:45) Jó hírek és gondok
  • Apa..apa..apafej!: Na végre! Már azt hittem, hogy a blogíró versenyt mégis az Eszty nyeri meg ! (Nem hittem ám, mert ... (2012.08.14. 10:26) Lélegzetvétel
  • Reekaa: Szia Imi, egyáltalán nem okoztál csalódást, sőőt, nagyon örülök, hogy még Te is olvasol! :) Sokkal... (2012.08.13. 17:02) Mééég egy kicsit

Címkék

Végső elkeseredés

2012.08.05. 13:11 Reekaa

A mai nap nagyon nagyon nagyon rosszul indult. Kiderült, hogy a busz, a mivel mennénk haza, csak egy nappal később indul, Tudom, hogy ez nem sok, de én mindjárt meghalok. Nem bírom ki itt tovább. Komolyan, hányok az egész helytől. Ha még egy napig ezt a kaját kell ennem, ha még egy napig ezekben a zuhanyzókban kell fürödnöm, meg fogok őrülni. Ráadásul a Toffifee sem lesz elég. Illetve, valószínűleg egy nappal tovább ígyis-úgyis maradnom kell, de ha egy nappal később jutok haza, és egy nappal később történik minden, mint ahogy elterveztem, azt már nem biztos, hogy kibírnám. Ezért néztem is repülőjegyeket, és remélem, hogy mindjárt beszélek apával, és megmondom, hogy foglaljanak nekem, mert azt hiszem, hajlandó vagyok rákölteni a fizetésemből ilyen kényelmi szempontokra. Még nem tudom pontosan, hogy melyik repülővel éri meg legjobban, ebben nem vagyok túl profi sajnos. Remélem majd sikerül.

Tegnap egyébként megint 12 órát voltunk dolgozni, most voltunk a VIP részlegen is ablakot pucolni, anyának el is raktam a rongyot, bár ez is meglepi lett volna, de most inkább kikotyogtam. :D Kincset keresni csak egyszer voltunk, mert Mohamed nem engedett el este, wc-t kellett pucolni. Még ott voltak az emberek, amikor elkezdük a takarítást, és férfi wc-t kaptunk elsőnek. Mikor már bent voltunk, és a rács be volt csukva, hogy ne jöjjön be senki, akkor azért még bejött 2 részeg fickó, mondván, hogy ez férfi wc, senki ne mondja nekik, hogy nem jöhetnek be. Szerencsére én közel álltam az ajtóhoz, szóval ezen a ponton kimenekültem, de szegény Barbi bent maradt, és míg az egyik részeg elkapta őt, és elkezdett vele táncolni, a másik letolta a gatyáját a piszoár előtt. Én ezt csak fényképen láttam, de szegény Barbi élvezhette a teljes panorámát. Az est további gusztustalanságait nem is részletezem, így sem túl kellemes olvasmány a mai bejegyzésem.

Annyira elkeserített ez a hír, hogy még egy napig itt kell lenni, hogy nem is mentem el a bankba, bár ez még változhat, ha egykor elindulok, akkor még lehet, hogy odaérek, csak nem tudom, meddig van nyitva. Ahh, megnéztem, ma nincs is nyitva. Milyen jó, hogy nem mentem el. Most nagyon szenvedek, tényleg. Na nem baj, ma csak délután 4-re megyünk dolgozni, és hajnali 2-ig leszünk, az csak 10 óra. Haza akarok menni, és RÁNTOTT HÚST enni, meg tojásosnokedlit, rendes kádban akarok fürdeni, és nosztalgikusan visszagondolni erre a borzalmas munkatáborra. Valaki szabadítson ki!!!!!!!!!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rekaazolimpian.blog.hu/api/trackback/id/tr984696538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzsipszilon 2012.08.05. 14:37:44

hogy mindenképpen legyen időd s kedved találkozni velünk: lehet egy kívánságod, amit megsütök, megkelesztek, megfőzök, megpárolok, megkeverek, megmixelek, vagy bármi. (csakhogy ne csak a rántotthússal és a tojásosnokedlivel tudjál álmodni!!!)

esztipsz 2012.08.05. 16:05:18

Réka, téged aztán érdemes volt a világra hozni... komolyan egy ablaktörlő rongyot viszel anyának ajándékba??? XD

Reekaa 2012.08.06. 12:49:04

Olympic Stadium VIP részleg-ablak törlő rongyot, IGEN!!!! Még víz sem kell hozzá! :D

Reekaa 2012.08.06. 12:50:06

@zsuzsipszilon: húúú Zsuzsi, a múltkor nagyon fájt, hogy lemaradtam a hagymás pogácsádról!!!! a keverésről meg a koktélok jutottak eszembe. nem csapunk egy koktélpartit otthon? :))

zsuzsipszilon 2012.08.06. 21:21:44

koktélparti hagymáspogácsával. felírtam!!! : )

Apa..apa..apafej! 2012.08.09. 10:35:13

Szia Reksi!

Na mi van? Lefagyott a blogod? Csak nincs valami baj?
süti beállítások módosítása