HTML

Sikerülhet Londont kitakarítani?

Friss topikok

  • Reekaa: @Apa..apa..apafej!: Nehezen tudom elképzeli, hogy ismeretlen számodra a fogalom, hiszen még emlék... (2012.08.16. 17:26) Lustaság, fél egészség
  • Reekaa: A kis karikás szemet nem tudom garantálni, mert koktélparti lesz Budaörsön előző este, de majd igy... (2012.08.14. 13:48) Utolsó munkanap :)
  • Apa..apa..apafej!: Szia Reksy! Óriási sztárok lehettek, kiket nem ismertél! Ilyen az én praxisomban is nagyon sok va... (2012.08.14. 10:45) Jó hírek és gondok
  • Apa..apa..apafej!: Na végre! Már azt hittem, hogy a blogíró versenyt mégis az Eszty nyeri meg ! (Nem hittem ám, mert ... (2012.08.14. 10:26) Lélegzetvétel
  • Reekaa: Szia Imi, egyáltalán nem okoztál csalódást, sőőt, nagyon örülök, hogy még Te is olvasol! :) Sokkal... (2012.08.13. 17:02) Mééég egy kicsit

Címkék

Azt hittem, ma nem történik semmi...

2012.07.11. 22:42 Reekaa

Ééééés megint pofára estem. Ma szabadnapunk volt, nem is csináltunk semmit, jó későn keltünk, mostunk egyet (de az még mindig a szárítógépben van), és itt voltunk a szobában, neteztünk, meg szenvedtünk. (Merthogy VÉÉGRE bevezették a netet a szobákba is, csak hogy senkinek semmi közösségi élete ne legyen mostantól :D) 

Mikor elmentünk az ebédünkért, megláttuk, hogy kiírtak egy üzenetet, hogy a magyaroknak gyűlés lesz ma este. Aztán elterjedt a pletyka, hogy arról tartanak gyűlést, hogy csődbe ment az a bank, akinél nyitottuk a bankszámlánkat. Szóval elmentem, de a gyűlés nem arról szólt. Hanem, hogy szegény szerencsétlen szervező fiúk szeptember óta mennyit szenvedtek már azért, hogy összejöjjön ez az egész, és hogy ez mennyi munka volt, és nekik sem ezt ígérték, hogy kavarodások lesznek, satöbbi, satöbbi. (Mert ugye ők is hallották, hogy nagy felháborodás van, hogy azt szeretnék, hogy még fizessünk be nekik 100 fontot a szervezésért, mert ugye mikor kötöttük az utazási szerződést, csak úgy lehetett, hogy az tartalmazza ezt az ún. guiding szolgáltatást is.) És akkor elkezdték mondani, hogy ne várjuk el tőlük, hogy más elbánásban részesítik azokat, akik nem fizetnek guidingot, mert ők is honfitársak, és ők jó emberek, senkivel nem fognak ilyen módon kibabrálni. Szóval megkérdeztem, hogy akkor ők most mit várnak tőlük ezzel a 100 fonttal kapcsolatban? Merthogy ecseteltem, hogy tulajdonképpen azzal, hogy az ő HATÁROZOTT javaslatukra utaztunk ki soksok nappal hamarabb, és nem tudtunk elkezdeni dolgozni a megígért "garantált" időpontokban, mi több, mint 100 fontot elvesztettünk ezzel. Azt mondták, hogy az az elvárásuk, hogy készpénzben fizessünk, majd akkor, ha már kaptunk annyi fizetést, hogy ki tudjuk fizetni. Szóval kérném a kedves jogászokat, akik olvassák a blogomat, (Ági, Eszty, Feri, Áron,...) hogy adjanak már nekem jogi tanácsokat, hogy ugye elküldhetem őket ezzel a követelésükkel a sunyiba????? Mert valahogy nem hatott meg a kedves beszédük arról, hogy ők igazából jó fejek, és nem tehetnek a "rendszer potyautasairól". Mit tegyek???

Azért jó dolog is történt ma: Kaptam (Barbival) egy képeslapot Tallinból!!!! Nagyon jól esett, hogy írott szót láthattam, és levelem jött, szóval most még nagyobb közkinccsé teszem a postacímemet:

Réka Patyi
Camp Cleanevent
Sugahouse Yard
20 Sugar House Lane
London
E15 2QS

Addig is csók mindenkinek!! ;)

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rekaazolimpian.blog.hu/api/trackback/id/tr924646684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mágesz 2012.07.11. 23:03:52

én nem adok jogi tanácsot,m engem nem veszel jogász számba,és most megsértődtem :P

Reekaa 2012.07.12. 00:09:03

te miről beszélsz, Ági?? :O
süti beállítások módosítása