HTML

Sikerülhet Londont kitakarítani?

Friss topikok

  • Reekaa: @Apa..apa..apafej!: Nehezen tudom elképzeli, hogy ismeretlen számodra a fogalom, hiszen még emlék... (2012.08.16. 17:26) Lustaság, fél egészség
  • Reekaa: A kis karikás szemet nem tudom garantálni, mert koktélparti lesz Budaörsön előző este, de majd igy... (2012.08.14. 13:48) Utolsó munkanap :)
  • Apa..apa..apafej!: Szia Reksy! Óriási sztárok lehettek, kiket nem ismertél! Ilyen az én praxisomban is nagyon sok va... (2012.08.14. 10:45) Jó hírek és gondok
  • Apa..apa..apafej!: Na végre! Már azt hittem, hogy a blogíró versenyt mégis az Eszty nyeri meg ! (Nem hittem ám, mert ... (2012.08.14. 10:26) Lélegzetvétel
  • Reekaa: Szia Imi, egyáltalán nem okoztál csalódást, sőőt, nagyon örülök, hogy még Te is olvasol! :) Sokkal... (2012.08.13. 17:02) Mééég egy kicsit

Címkék

Boszorkányság

2012.07.26. 14:40 Reekaa

Nem lehet más, ugyanis itt még mindig nagyon nagyon meleg van, süt a nap, és nem esik az eső. Valószínűleg tényleg elintézték az angolok a jó időt, hogy az Olimpiát és a megnyitót ne mossa el az eső. Állítólag VALÓBAN csinálnak valamit, lőnek fel valami nitrogénizét a levegőbe, hogy hiss-huss eltűnjenek a felhők. Nem tudom, ebből mennyi igaz, de én mindent elhiszek. 

Kedden szabadnapunk volt, és nem csináltunk kb semmit, tegnap pedig ugyanolyan tesztesemény volt, mint hétfőn. Találtam 2 belépőjegyet, (amit egy rendes kedves ember lévén visszaszolgáltattam) a Barbi egyet, és ő nem is adta vissza. :D Most sokkal undorítóbb dolgokkal találkoztunk, mint hétfőn, de ezt inkább nem is részletezném. Megint 2-ig dolgoztunk, amiről én azt hittem, hogy könnyebben fogom bírni, meg valószínűleg könnyebb is lenne, ha előtte 2 hétig nem reggel 8-ra kellett volna járni. De hamar meg fogom szokni, így viszont ma déééélig aludtunk. Mert ma is szabadnapunk van sajnos, és a főnök határozottan kijelentette, hogy NINCS munka, úgyhogy ma sem csinálunk semmit. Tegnap is újra nagyon jó volt megfigyelni a szereplőket. Vegyesen alkotják a gárdát hétköznapi, átlagos emberek, és profik. Öregek, fiatalok, nők és férfiak, és mindenki ugyanolyan komolysággal, és lelkesedéssel áll az egész dologhoz. Annyira jó látni, amikor a 22 éves dobosfiú mögött a sorban egy kb 63 éves dobos néni áll, és ugyanúgy ütik a kukájukat. :)

Az estis főnököm, Mohamed nagyon kedvel engem, meg mindig dicsér, meg nemtudom, és jó is, hogy ilyen "jóban vagyunk", mert így választhatok feladatot magamnak, amikor új csapatokat alkotunk. Így most wc-súrolás helyett Barbival csak falakat mostunk. :)

Ma megint kaptam szkennelt leveleket, és nagyon örültem neki, csak sajnos az egyik papír alján egy sort nem lehet elolvasni, és a levélnek NINCS VÉGE!!!! A mulasztás pótlását türelmetlenül várom! :)

Még vacilláálok, hogy elmenjek -e shoppingolni, vagy pihenjek itthon, még nem tudom, de hamarosan ez is kiderül. Néha az az érzésem, hogy senki nem olvassa a blogomat, annyira nem érkeznek kommentek, és igen, ezt most vehetitek hisztinek is! :P

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rekaazolimpian.blog.hu/api/trackback/id/tr884679700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Apa..apa..apafej! 2012.07.26. 16:22:28

Jó napot kívánok!

Örömmel hallom, hogy kaptál szkennelt levet, írd meg, hogy melyik sor hiányzik, és elküldöm, vagy megírom kommentben. Arról bezzeg nem szól a fáma, hogy fényképeket is kaptál. vagy nem is kaptál? (építőipari projekt, nyaralás, stb). Egyébként mint írtam a levélnek azért nincs vége, hogy a megtakarított postaköltség szaporodjon :o)
A kommentek ritkulása nem az olvasói érdeklődés lanyulását jelenti, hanem azt, hogy (mint ezt nővérkéd is megírta) nagyon jól és sokat blogolsz, és nem mindenki bírja a ritmust (amit kukán dobolnak!). "Tudod, Ők dolgoznak..." ;)
Na most ennyi, mert én tényleg dolgozom, jelezz vissza, hogy a fényképek is megérkeztek-e, ill. ittatok-e a Geri sikerére/egészségére - tudod a BME-n gépészmérnök hallgató lesz...(mi egyébként igen...) Na pá: Apa..apa..apafej!

Reekaa 2012.07.26. 18:04:46

a 4. oldal (2. szkennelt lap) legalsó sora hiányzik, amiben (felteszem) arról van szó, hogy hogy találtatok evőhelyet. Természetesen az összes fénykép is megérkezett :) Az ünneplés itt is megvolt ;)

Apa..apa..apafej! 2012.07.26. 18:19:57

"Az autótól kb 20 m-re tértünk be egy ilyen fornettibe, ahol" A fényképek az Eszty-hez is megérkeztek, Ő azt válaszolta, hogy IRIIIGGGYKEDIK! Egyébként nem dícsértétek a fiúkat a kiváló minőségű térkő burkolat készítéséért... Ez fáj

Reekaa 2012.07.26. 19:02:47

én is nagyon irigykedem, és nekem meg az fáj, hogy annak a képnek a címe, amin 4-en vagytok rajta az, hogy a CSALÁD a magasban. hát hol igazságos ez???? A burkolás egyébként gyönyörű lett, fiúk, le a kalappal. (Bár az én irányításom alatt ez gyorsabban, szebben, kevesebb fröccs elfogyasztása mellett jött volna létre, de ettől az apróságtól most eltekintek.:D)

esztipsz 2012.07.26. 22:46:02

@Reekaa: Réka, amúgy az a "család" c. kép engem is kiakasztott! :)

Apa..apa..apafej! 2012.07.27. 07:14:27

A kép címe helyesen: "Csonka család a magasban", nyomdai hiba történt, a nyomdával azonnali hatállyal fölbontottuk a szerződést, a sajtóper folyamatban van
süti beállítások módosítása