HTML

Sikerülhet Londont kitakarítani?

Friss topikok

  • Reekaa: @Apa..apa..apafej!: Nehezen tudom elképzeli, hogy ismeretlen számodra a fogalom, hiszen még emlék... (2012.08.16. 17:26) Lustaság, fél egészség
  • Reekaa: A kis karikás szemet nem tudom garantálni, mert koktélparti lesz Budaörsön előző este, de majd igy... (2012.08.14. 13:48) Utolsó munkanap :)
  • Apa..apa..apafej!: Szia Reksy! Óriási sztárok lehettek, kiket nem ismertél! Ilyen az én praxisomban is nagyon sok va... (2012.08.14. 10:45) Jó hírek és gondok
  • Apa..apa..apafej!: Na végre! Már azt hittem, hogy a blogíró versenyt mégis az Eszty nyeri meg ! (Nem hittem ám, mert ... (2012.08.14. 10:26) Lélegzetvétel
  • Reekaa: Szia Imi, egyáltalán nem okoztál csalódást, sőőt, nagyon örülök, hogy még Te is olvasol! :) Sokkal... (2012.08.13. 17:02) Mééég egy kicsit

Címkék

Én vagyok a Királynő! :)

2012.07.16. 21:47 Reekaa

Apának valóban igaza volt az utolsó kommentjében, melyben azt írta, hogy bekerült a "nyomortanya" szállásunk a sajtóba. Egy angol és egy magyar cikk is található, kérésre bárkinek elküldöm a linket. :) Egyébként ennyire azért nem rossz a helyzet, tényleg drága, és tényleg nem luxus, de azért ki lehet bírni. Majd megoldjuk, hogy kicsempésszük az egyenruhát, meg az ágyneműket, és az elég elégtétel lesz majd. :D

Tegnap rájöttünk, hogy nem biztos, hogy csak nekünk van unalmas munkánk ezzel a székmosással. Kis betekintés a stadionba: Minden egyes székhez (nagyjából) tartozik egy led-es villogós lámpa, ami nagyon menő fényeket kölcsönöz (bár szerintem undorító, de mindegy :D). Na most voltak emberek, akik azt csinálták, hogy fogtak egy alkoholosfilcet a kezükbe, és minden egyes lámpa hátulján átsatírozták a márkanevet. (80000 székről van szó....) Merthogy a dolog úgy működik, hogy olyan cég logója, ami nem szponzora az Olimpiának, egyáltalán nem látszódhat soha. Ezért kellett pl. a mi egyenruhapólóinkat is leváltani, mert azokon rajta volt a Cleanevent logó, de még az sem látszódhat. A cipő csak sima márkajelzés nélküli fekete cipő lehet, vagy fekete adidas. (Mert az adidas szponzor ugyebár...)

Ma megnyitották a déli kaput, amivel SOKKAL hamarabb beérünk a munkába, nagyjából negyed óra-20 perc alatt be is érünk az irodáig. Túl nagy szerencsénk azért nem volt, mert elfogyott a pulcsijuk, és nagyon hideg volt, úgyhogy kicsit fáztunk azért, ami viszont jó volt, hogy tudtunk túlórázni. Ma 9,5 órán keresztül mostuk a székeket, 10-et voltunk bent. Remélem, hogy kifizetik. Mert ma elkértem a fizetésrészletező papíromat, és kiderült, hogy 4 nap helyett 1 napot fizettek ki, ami annyira nem vicces, szóval valamikor időt kéne szakítanom arra is, hogy ezt lejelentsem az egyik irodában. Bár azt mondták, hogy holnap is túlórázhatunk, szóval nem tudom, mikor lesz időm, de majd megoldom, mint mindent. :)

A mai nap csúcspontja az volt, hogy a királyi család helyét is takarítottuk! Elég szemfülesnek kellett lennem, de sikerült bekerülni a 4 ember közé, úgyhogy elég menőnek éreztem magam. Nagyon aprólékosan kellett mindent lemosni, még a széktartó vasakat is, mert "Mi lesz, ha rálóg a királynő szoknyája?" Nagyon jó kis hely egyébként, nagyon vastag és puha lila szőnyeggel, a székek viszont csak kicsit jobbak, mint máshol. Igaz, hogy nagyon durván vannak párnázva, meg van karfa, de kb. ugyanúgy néz ki, mint a többi. És a legjobb rész az egészben, hogy mikor végeztünk, rosszalkodtunk egy kicsit, és leültünk a székekre. ÉÉÉÉÉÉS én beleültem abba a székbe, amiben a királynő fog ülni. Az következik ebből, hogy én vagyok a királynő, és pont. :D Tényleg nagyon menő volt.

Vicces dolog is volt ma munka közben, merthogy kb. ma először kommunikáltam angolul egy munkatárssal. Na eddig is beszéltem velük egy-két szót, de ma konkrét párbeszéd zajlott. A nevetséges a dologban, hogy egy fekete fiatalember volt az alany, aki eleinte kedvesen kérdezősködött, meg dumálgattunk, aztán felajánlotta, hogy megmutatja az otthonát, ami ott van nem messze az Olymipc parktól, és reméli, hogy én ettől most boldog vagyok. :D Meg hogy kávézzunk. Meg ilyenek. Robennek hívják, és azt is Isteni Jelnek tekintette, hogy ugyanolyan betűvel kezdődik a keresztnevünk, és azt is, hogy ugyanannyi évesek vagyunk. :D Illedelmesen visszautasítottam az ajánlatát, aztán iszonyat gyorsan befejeztem a soromat, és elmenekültem kb 25 sorral lejjebb, miután végighallgattam, ahogy a Barbi meg egy másik magyar srác jól kiröhögnek. :D

Mostantól kezdve úgy tűnik, még több ellenőrzésre számíthatunk, meg több emberre is, ugyanis ma érkeztek meg a sportolók a faluba, szóval most már nagyon érződik, hogy közeleg a megnyitó. Nem győzöm eléggé hangsúlyozni, hogy mindenki nézze meg a megnyitót, és nézzétek meg, hol ül a Királynő, és gondoljatok rám! :) És NE felejtsétek el felvenni nekem a műsort!!! Szeretnék egy írásbeli megerősítést kérni valakitől, hogy meglesz, mondjuk kommentben! Köszcsipuszcsi ^^

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rekaazolimpian.blog.hu/api/trackback/id/tr674660887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mágesz 2012.07.17. 18:52:54

én azt az egyet tudom meígérni,h nem én leszek az. :)
biztos fent lesz youtubeon....

esztipsz 2012.07.17. 19:34:12

én sajnos nem tudom megígérni a felvételt, de youtubeon biztos fenn lesz. amúgy a fekete férfid már majdnem olyan vicces, mint amilyenek az Áginak szoktak lenne. trón miatt meg irigykedem, tényleg. :)

Reekaa 2012.07.17. 21:59:18

a "biztos fent lesz" nem elég... meg fogok őrülni, ha wc-takarítás közben kell hallgatnom, ahogy zajlik a műsor!!!! (főleg, mert az angolok NEM raknak wc-kefét a wc-kbe, SEHOL, szóval elég gusztustalan...)

Apa..apa..apafej! 2012.07.17. 22:11:30

Az utolsó mondatodra itt idézném a győri főiskola WC-jében általam (100 évvel ezelőtt) olvasott írásos dialógust:
"Használd a WC kefét Te köcsög!"
"Hát használnám én, de nagyon szúr..."

Na csók: Apa..apa..apafej

zsuzsipszilon 2012.07.22. 15:38:57

ha még senki nem ígérte meg, én MEGÍGÉREM! : )

Reekaa 2012.07.23. 13:48:36

@zsuzsipszilon: <3 köszönööööm :)))))))
süti beállítások módosítása